Dezvoltare personala

Thursday, February 28, 2013

DIY - Sindrila din cutii de bere

Daca se intampla sa va placa berea in cantitati 'responsabile', este foarte probabil sa o cumparati la doza de aluminiu. Ca vreti, ca nu vreti, in pretul produsului este inclus si ambalajul. Majoritatea bautorilor de bere la cutie au placerea de a turti cutia dupa golire. Eu nu. Am descoperit pe net diverse modalitati de refolosire a acestor ambalaje. In cele ce urmeaza am sa va postez citeva poze cu ce am facut eu din cutiile stranse o perioada. ATENTIE! Ceea ce urmeaza necesita oarece efort. Deci, am inceput prin a bea bere la cutie. Etapa asta nu se regaseste in poze. Va trebui sa ma credeti pe cuvant. Am adunat cutiile care au scapat fara sa fie turtite. Am continuat prin a le decupa Apoi le-am indoit marginile. In primul rand pentru a avea muchia mai dreapta, iar in al doilea pentru ca am copil mic si muchiile taiate sunt destul de ascutite. Pe urma am folosit scula din poza pentru a capsa aceste bucati pe peretele din lemn. Ca in poze.

No comments:

Post a Comment