Dezvoltare personala

Friday, December 7, 2012

Niste ganduri

Gandurile ce urmeaza au plecat de la Flavian si Sal Rachele. Citindu-i blogul lui Flavian am tot vazut comentarii legate de Sal Rachele si cartile lui 'Prisma din Lira' si care o mai fi. Cei care le-au citit spun ca sunt foarte interesante si ca prezinta lucrurile intr-o perspectiva aparte. Datorita acestor comentarii am decis sa arunc o privire pe cartea amintita. Acum au aparut doua probleme: prima consta in faptul ca nu obisnuiesc sa platesc pentru informatii - consider ca a cere bani pentru asa ceva este inuman. E ceva de genul - ai bani sa cumperi informatia mea - devii destept, desi daca ai bani e clar ca interesul pentru informatii e mai scazut; de citit nici nu mai vorbesc. Nu ai bani - naspa - ramai prost! E un bun mod de a mentine meltenii bogati la inaltime si a impinge oamenii care au mai ramas oameni catre parvenire. A doua problema consta in faptul ca, daca trebuie sa cumpar neaparat informatia, prefer sa fie despre tehnica, tehnologie. Beletristica si mai rau, cartile profetice in nici un caz nu vor primi suportul meu financiar. In alta ordine de idei, cineva ar putea obiecta cum ca nu sunt o avere si ca si le poate permite oricine. Nu spun ca nu si le permite oricine, dar ma deranjeaza ideea de a vinde orice, cu o suma oricat de mica, numai sa fie contra cost. Asta ma duce cu gandul ca am putea ajunge ca americanii care isi scot la poarte lucrurile folosite si le vand pe nimica toata. Cei care nu au si ar putea folosi acele lucruri trebuie sa rupa suma aia minima de bani de mancare sau mai stiu eu de unde pentru a cumpara gunoaiele altora. Culmea este ca ala care le vinde, considerand pretul mic pe care l-a cerut, crede ca a facut un gest de binefacere! Din pacate multi romani au inceput sa creada acelasi lucru. Am ajuns sa avem depozitate o gramada de nimicuri pe care nu le folosim, nu ne trebuiesc, dar de care nu ne putem debarasa doar din cauza ca 'am dat bani pe ele'. Astfel ajungem in situatia ca lucruri potrivite unora sa zaca in magaziile altora. Si asta doar pentru ca altii si le permit. Cam asa stau lucrurile si cu informatia. Cei care ar putea-o folosi nu au acces la ea, iar cei care o au habar nu au la ce foloseste. Sau mai rau, stiu la ce foloseste si o ascund de cei care ar putea sa o foloseasca. Ca o concluzie vreau sa spun ca nu o sa sustin NICIODATA comertul cu informatie. Fac ceva pe DREPTURILE DE AUTOR. Mi se pare cea mai cretina inventie omeneasca. Adica ai muncit odata sa creezi ceva, ai vandut odata acel ceva, ai mancat de pe urma acelui ceva, dar continui sa ceri. FUCK OFF!. Mai vrei sa mananci in continuare - continua sa creezi. (va urma)

No comments:

Post a Comment